Ryż z prażonym sezamem

(porcja dla 3 osób, czas przygotowania 20-30 minut)

Dzisiaj zapraszamy na odrobinę ekstrawagancji w dziedzinie dodatków! Jeśli do dania głównego planujesz podać ryż, zapraszamy do wypróbowania naszego przepisu – jest on nie tylko zdrowy (sezam jest bogatym źródłem wapnia), ale przede wszystkim pyszny!

Składniki:

  1. 2 woreczki ryżu brązowego lub białego
  2. garść ziaren sezamu
  3. 2 łyżki sosu sojowego
  4. pieprz biały
  5. kurkuma

Przygotowanie:

Ryż ugotuj zgodnie ze wskazówkami podanymi na opakowaniu. Na dużej patelni upraż sezam (bardzo mały ogień, cały czas mieszając). Następnie zmieszaj ryż z sezamem i dodaj sos sojowy. Podsmażaj ma małym ogniu przez ok 3 minuty, cały czas mieszając. Następnie dopraw odrobiną kurkumy (aby ryż miał ładny kolor) oraz pieprzem białym.

Smacznego!!

Udostępnij naShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInShare on TumblrPin on PinterestBuffer this pageShare on StumbleUpon

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

62 + = 70

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *

Pełnia Smaków Softkiss Fundacja Konsensus Bezapelacyjnie