Smoothie z jarmużu

 

(czas przygotowania 5 minut, przepis na 2 porcje)

Samo zdrowie i prawdziwa bomba witaminowa – zapraszamy na smoothie z jarmużu 🙂

Składniki:

  1. 2 garście jarmużu (około 3 liście)
  2. 2 jabłka
  3. 1 banan
  4. 1 łyżeczka soku z cytryny
  5. 1 szklanka soku jabłkowego
  6. parę listków szpinaku (opcjonalnie)

Przygotowanie:

jarmuż i szpinak wkładamy do misy blendera (jeśli mamy jarmuż w liściach to myjemy je dokładnie, odrywamy miękkie części). Z jabłek usuwamy gniazdka nasienne i kroimy je w większą kostkę. Banana obieramy i również kroimy. Wszystko dodajemy do jarmużu, zalewamy sokiem jabłkowym i łyżeczką soku z cytryny. Blendujemy na gładkie smoothie.

Smoothie z jarmużu wypijamy zaraz po przyrządzeniu.

Uwaga! Jeśli koktajl będzie dla nas zbyt gęste możemy dodać trochę więcej soku jabłkowego.

Smacznego!

Udostępnij naShare on FacebookPin on Pinterest

2 komentarzy “Smoothie z jarmużu

Odpowiedz na „Dorota z kobietytomy.plAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

4 ÷ = 1

Pełnia Smaków Softkiss Fundacja Konsensus Bezapelacyjnie TipCapital TipCapital