Ryż z prażonym sezamem

 

V Ten przepis jest bez jajek

V Ten przepis jest bez mleka

 

(porcja dla 3 osób, czas przygotowania 20-30 minut)

Dzisiaj zapraszamy na odrobinę ekstrawagancji w dziedzinie dodatków! Jeśli do dania głównego planujesz podać ryż, zapraszamy do wypróbowania naszego przepisu – jest on nie tylko zdrowy (sezam jest bogatym źródłem wapnia), ale przede wszystkim pyszny!

Składniki:

  1. 2 woreczki ryżu brązowego lub białego
  2. garść ziaren sezamu
  3. 2 łyżki sosu sojowego
  4. pieprz biały
  5. kurkuma

Przygotowanie:

Ryż ugotuj zgodnie ze wskazówkami podanymi na opakowaniu. Na dużej patelni upraż sezam (bardzo mały ogień, cały czas mieszając). Następnie zmieszaj ryż z sezamem i dodaj sos sojowy. Podsmażaj na małym ogniu przez ok 3 minuty, cały czas mieszając. Następnie dopraw odrobiną kurkumy (aby ryż miał ładny kolor) oraz pieprzem białym.

Smacznego!!

Udostępnij naShare on FacebookPin on Pinterest

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

− 3 = 5

Pełnia Smaków Softkiss Fundacja Konsensus Bezapelacyjnie TipCapital TipCapital