Fit placuszki twarogowe


x

Łatwy

Tani


Wszystkich dbających o linię zapraszamy na fit placuszki twarogowe! Placki sprawdzą się idealnie jako deser lub śniadanie, a dzięki dużej porcji białka także po treningu :)

5 z 5 (1 głos)

5 z 5 (1 głos)

Przygotowanie
15 min
Przygotowanie 15 min

SKŁADNIKI:

Porcje
2

  • twaróg (najlepiej półtłusty) - 150 g

  • jajka - 2 sztuki

  • erytrol/ksylitol - 1 1/2 łyżki

  • esencja waniliowa - 1/2 łyżeczki

  • mąka (może być orkiszowa) - 3 łyżki

PRZYGOTOWANIE

Oddzielamy żółtka od białek. W misce mieszamy twaróg, erytrytol, żółtka, mąkę i esencję waniliową.

Białka ubijamy na sztywną pianę i delikatnie, łyżką łączymy z masą serową.

Rozgrzewamy większa patelnię teflonową, nakładamy porcje ciasta na dietetyczne placki i smażymy je na rumiany kolor z obu stron.

Fit placuszki twarogowe możemy podawać z owocami, jogurtem, a także z cukrem pudrem z erytrytolu/ksylitolu.


Podziel się swoją opinią!

0 komentarzy

Pokaż komentarz

Przepraszamy wystąpił błąd, spróbuj ponownie za chwile.

Podana treść jest wulgarna. Prosimy, zmień ją!

Źródło:

Zgłoś niestosowny komentarz

Drogi Użytkowniku,
Serwis Pełnia Smaków przetwarza Twoje dane osobowe oraz używa plików cookie. Klikając przycisk „akceptuje”, pozostając na stronie oraz zamykając ten komunikat, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych zgodnie z naszą Polityką Prywatności oraz zobowiązujesz się do przestrzegania Regulaminu Serwisu.